Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One oraz Między nami żywiołami odnotowały bardzo podobne otwarcia. Od piątku do niedzieli nieco więcej widzów zgromadził ten pierwszy, jednak animacja studia Pixar może pochwalić się nieco większą widownią po doliczeniu pokazów przedpremierowych. Ogólna frekwencja spadła w poprzedni weekendu o kilka procent do poziomiu ok. 370 tys, jednak w ten weekend #Barbenheimer powinnien sprawić, że pójdzie ona mocno w górę.
Także w kolejnych tygodniach to właśnie Między nami żywiołami powinno cieszyć się większym zainteresowaniem niż siódma część przygód Ethana Hunta. W innych krajach nowość Pixara notuje bardzo małe spadki. Poza tym animacjom sprzyja okres wakacji, czego dobrym przykładem w ostatnim czasie jest Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Film. Podczas drugiego tytuł ten zgromadził 71 095 widzów (-46% względem otwarcia), ale od poniedziałku do czwartku zobaczyło go ponad 150 tys. osób. Tym samym po drugim weekendzie ogólna widownia zbliżyła się już do pułapu 400 tys.. Między nami żywiołami wystartowało z poziomu 75 363 widzów, a wraz z pokazami przedpremierowymi na koncie tego filmu znalazło się 133 445 sprzedanych biletów.
Zwycięzcą weekendu było jednak prawdopodobnie Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One, które mogło zgromadzić ok. 80 tys. od piątku do niedzieli. Tytuł ten był jednak także wyświetlany w ramach pokazów przedpremierowych. Szacujemy, że po pierwszym weekendzie widownia wynosiła ok. 120 tys.. Jest to start nieco lepszy niż w przypadku poprzednika. Mission: Impossible – Fallout odnotował otwarcie na poziomie 99 643 widzów. To tego wyniku była była jednak wliczona również widownia z pokazów przedpremierowych, więc nie wiemy dokładnie, jak wielu widzów wybrało się na ten film podczas premierowego weekendu. W rozrachunku końcowym Fallout zgromadziło nieco ponad 330 tys. widzów. Podobnie jak w innych krajach, seria Mission: Impossible nie zyskała u nas na popularności po ogromnym sukcesie, jakim dla Toma Cruise było w zeszłym roku Top Gun: Maverick (w Polsce ponad 1,7 mln widzów). Siódma część sprzedaje się bez szału, ale ostatecznie powinna osiągnąć najlepszy rezutat od czasu części drugiej:
Źródło: Dane na podstawie boxoffice.pl via SFP, Box Office Raport