W sobotę – niemalże dwa tygodnie przed kinową premierą – w amerykańskich kinach odbyły się pierwsze płatne pokazy Shazama!, z których przychody wyniosły $3,3 mln.
Pokazy te zostały zorganizowane przez Warner Bros. wraz z Fandango. W ostatnim czasie tego typu akcje cieszą się dużą popularnością i zdają się zyskiwać coraz większe znaczenie w kampanii marketingowej filmów. Ich celem jest zbudowanie jak najbardziej pozytywnego buzzu wokół tytułu na kilka tygodni przed premierą przy pomocy samych widzów.
Do tej pory najlepszym wynikiem z tego typu pokazów mógł pochwalić się Aquaman, który zarobił $2,9 mln. Były to pokazy zorganizowane dla abonentów Amazon Prime. Natomiast Fandango zorganizowało kilka tygodni temu pokazy przedpremierowe How to Train Your Dragon 3, z których wpływy wyniosły $2,6 mln. Ciężko jednak porównywać ze sobą wszystkie te wyniki, jako że pokazy te różniły się od siebie ilością seansów oraz kin, w których się odbywały.
Wczoraj zniesiono także embargo na recenzje Shazama!. Na ten moment 94% z tych zgromadzonych na Rotten Tomatoes jest pozytywna. Sytuacja tej produkcji na dwa tygodnie przed premierą prezentuje się zatem bardzo dobrze.