Niewiele działo się w weekend na światowych rynkach. Po raz trzeci na szczycie znalazła się Captain Marvel, ale jej przychodu spadły o 57% procent w stosunku do ubiegłego weekendu. Największy spadek film zanotował ponownie w Chinach (-70%), w Europie przychody zmalały o 48%.
Us wystartował na 39 rynkach i zarobił $16,7 mln. Jest to wynik o 21% wyższy od tego, który odnotowało Get Out w premierowy weekend. Film Jordana Peele’a najwięcej zarobił w Wielkiej Brytanii ($3,67 mln).
The LEGO Movie 2 pojawił się w Chinach i Australii, i dzięki temu powrócił do TOP10 na świecie. W Chinach, gdzie seria nie jest dobrze znana (wyświetlany był tam tylko The LEGO Batman), wysokiego wyniku nie osiągnął ($2,3 mln). W Australii otwarcie ($1,4 mln) było dwa razy lepsze niż w przypadku The LEGO Ninjago Movie, ale bardzo daleko mu do tego jakie miała pierwsza części Lego Movie (5,3 mln). Okazuje się, że w Polsce film ma na razie trzeci najlepszy wynik na rynku zewnętrznym ($3,5 mln), więcej zarobił tylko w Wielkiej Brytanii ($23,4 mln) i w Niemczech ($4,2 mln).
Również dzięki debiutowi w Chinach ($6,4mln) mamy ponownie w najlepszej dziesiątce Bohemian Rhapsody.
Bardzo blisko do pół miliarda przychodu ma trzecia część How to Train You Dragon. W rezerwie zostaje jeszcze sierpniowa premiera w Japonii, gdzie „jedynka” zarobiła 5,5 mln, ale „dwójka” nie miała kinowej premiery.