Dzięki premierze w Chinach Hobbs & Shaw znalazło się po raz pierwszy na szczycie weekendowego zestawienia dla rynku zewnętrznego.

Spin-off serii Fast & Furious zarobił podczas premierowego weekendu w Państwie Środka bardzo mocne $101,8 mln. To drugie najlepsze otwarcie dla hollywoodzkiego filmu w tym roku. Lepiej sprzedało sie oczywiście tylko Avengers: Endgame. Wystarczył jeden dzień, żeby Chiny stały się najlepszym rynkiem dla Hobbs & Shaw poza Ameryką. W sumie przychody podczas tego weekendu poza Ameryką wyniosły $120,4 mln. Poza Chinami najlepsze wyniki odnotowano do tej pory w Japonii ($25,5 mln), Korei ($22 mln), Wielkiej Brytanii ($21,4 mln) oraz Rosji ($18 mln).

Na odległym drugim miejscu znalazł się The Lion King. W środę pojawił się on na ostatnim rynku, we Włoszech. Tam podczas pierwszych pięciu dni wyświetlania zarobił świetne $15,9 mln, co oznacza drugi najlepszy wynik otwarcia dla produkcji Disneya (za Avengers: Endgame) i najlepszy odnotowany w sierpniu. Tak jak pisaliśmy wczoraj, film Jona Favreau przekroczył podczas weekendu pułap $1,5 mld na świecie, a dzisiaj dołączy do grona filmów, którym udało się zarobić ponad miliard dolarów poza Ameryką. Najlepsze rynki dla The Lion King to: Chiny ($120,4 mln), Wielka Brytania ($84,4 mln / 12. najlepszy wynik w historii), Francja ($71,3 mln), Brazylia ($66,2 mln) oraz Meksyk ($51,4 mln).

Trzecie miejsce należy do zwycięzcy poprzedniego weekendu, Once Upon a Time in Hollywood. Film Tarantino zarobił tym razem $28 mln, a w sumie posiada na swoim „zagranicznym” koncie $116 mln (globalnie prawie $240 mln). Nowym rynkiem był Meksyk, gdzie zarobił on $2,4 mln, co jest najlepszym wynikiem otwarcia pośród wszystkich filmów Quentina. Do tej pory najwyższe przychody odnotowano w Rosji ($15,7 mln), Wielkiej Brytanii ($14,8 mln), Francji ($12,3 mln), Niemczech ($10,1 mln), Australii ($8,5 mln) oraz Hiszpanii ($7,3 mln).

Tymczasem cały czas rośnie stan konta chińskiej animacji Ne Zha, która zarobiła podczas minionego weekendu jeszcze $22,9 mln, a w sumie już $648,5 mln. Niedługo powinna ona wyprzedzić The Wandering Earth ($691 mln) i stać się najbardziej dochodową premierą roku w chińskich kinach.

Już od 13. tygodni w pierwszej dziesiątce utrzymuje się The Secret Life of Pets 2. W ten weekend udało mu się osiągnąć dopiero połowę przychodu jedynki, która poza ameryką uzyskała $507 mln.

Nowościami w pierwszej dziesiątce są Angel has Fallen, który zarobił $8,4 mln na 30 rynkach (brak szczegółowych informacji na temat poszczególnych rynków) oraz południowokoreański Metamorphosis. Od środy do niedzieli jego przychody wyniosły $5,7 mln.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.