Pojawiły się nowy zwiastun oraz plakat promujący widowisko „Kapitan Marvel”. Czy Kapitan poprawi box office’owy wynik Pantery?

Dziś w nocy czasu polskiego światło dzienne ujrzał nowy zwiastun promujący widowisko „Kapitan Marvel”. Szczerze powiedziawszy, nie porwał mnie on. Po rozmowach z dystrybucją wywnioskowałem jednak, że oczekiwany jest hit na miarę „Czarnej Pantery”. Ten drugi, który pojawił się w kinach w tym roku podczas walentynkowego weekendu, zanotował otwarcie na poziomie 190 367 widzów (wraz z pokazami przedpremierowymi), a na jego koncie ostatecznie znalazło się 576 000 sprzedanych biletów. Nie sądzę, aby „Kapitan Marvel”, startujący podobnie jak „Czarna Pantera” podczas „świątecznego weekendu”, a dokładnie podczas Światowego Dnia Kobiet, przekroczył pułap 80 000 sprzedanych biletów podczas pierwszego weekendu wyświetlania, chociaż ostatnie „marvele” nie startują poniżej 100 000 widzów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.