Małżeństwo Reynolds-Lively rządzi także w polskich kinach. Po raz trzeci na szczycie polskiego box office’u znalazł się Deadpool & Wolverine, który jeszcze przed weekendem przekroczył pułap miliona widzów. Tymczasem It Ends with Us zgromadziło podczas swojego premierowego weekendu ok. 75 tys. widzów, co zapewniło temu tytułowi drugą pozycję w zestawieniu.
Deadpool & Wolverine przyciągnął tym razem 118 009 widzów, co w sumie dawało prawie 1,124 mln widzów. To piąty najlepszy wynik pośród tegorocznych premier oraz dla ekranizacji komiksów o superbohaterach. Pod tym względem już w ten weekend wyprzedzi(ł) Avengers: Wojna bez granic. Ostatecznie powinien zostać przebity pułap 1,5 mln.
It Ends with Us zgromadziło podczas premierowego weekendu ok. 75 tys. widzów, a wraz z pokazami przedpremierowymi ok. 80 tys.. Była to najpopularniejsza nowość. Patrząc na fenomelnale otwarcie w Ameryce można było spodziewać się chyba nieco lepszego wyniku, jednak popularność powieści, na której ten film bazuje, być może w naszym kraju nie osiągnęła jeszcze szczytu. Tymczasem zbliżone wyniki w okolicach 17 tys. odnotowały Borderlands oraz francuski Hrabia Mont Cristo. Podobnie jak na innych rynkach, ekranizacja gry sprzedaje się u nas słabo. W pierwszej dziesiątce pojawił się jeszcze brytyjski horror Stopmotion (10 368 widzów), a poza nią wylądował Harry Potter i Księżę Półkrwi, który na specjalnych pokazach zgromadził 4 426 widzów.
W czołówce nadal znajdują się największe animowane hity tego lata. Gru i Minionki: pod przykrywką mogły przyciągnąć jeszcze podnad 50 tys. widzów podczas szóstego weekendu, a w sumie zbliżyły się już do pułapu 1,8 mln. Do końca wakacji powinno udać się zgromadzić w sumie dwa miliony widzów. Tymczasem W głowie się nie mieści 2 śrubuje rekordowy wynik dla Pixara, który ostatecznie powinien przekroczyć pułap 2,5 mln sprzedanych biletów. Podczas dziewiątego weekendu na konto drugiej części przygód Riley i jej emocji wpadło jeszcze niemalże 40 tys. widzów, a w sumie już 2,313 mln. Daleko w tyle są inne obecnie grane propozycje dla dzieci: Harold i magiczna kredka (ok. 14 tys. podczas drugiegi weekendu i w sumie ok. 70 tys.) oraz Był sobie kot (13 131 widzów podczas czwartego weekendu i 226 638 widzów od premiery).
Źródła: boxoffice.pl, Stowarzyszenie Filmowców Polskich