Niezbyt okazale wypadł Bohemian Rhapsody podczas swojego premierowego weekenduj w chińskich kinach. Razem z pokazami przedpremierowymi film ten zarobił $6,6 mln, co pozwoliło na zajęcie dopiero czwartego miejsca weekendowego podsumowania. Udało mu się jednak uzyskać najwyższy średni przychód na seans.
Druga z hollywoodzkich nowości, animacja The LEGO Movie 2 zajęła ósme miejsce zarabiając $2,3 mln. To dopiero drugi film z serii LEGO wyświetlany w chińskich kinach. Pierwszym był The LEGO Batman Movie, który podczas premierowego weekendu zarobił $3,5 mln, a ogółem $6,1 mln.
Captain Marvel zarobiła 1/3 kwoty sprzed tygodnia, czyli $7,2 mln, co pozwoliło na zajęcie trzeciego miejsca. Do pokonania granicy $150 mln brakuje jeszcze $3 mln.
Duży spadek zanotował tym razem Green Book i zarobił $3,2 mln, a ogółem na jego koncie znajduje się $68,3 mln. To więcej niż uzyskał w tym kraju m.in. Fast & Furious 6 (66,5 mln).
Zwycięzcą weekendu został tak jak przed tygodniem More Than Blue uzyskując $26,5 mln. Ogółem tajwański film zarobił już $120 mln. Oczko niżej znalazł się startujący w tym tygodniu chiński film Song of Youth, gromadząc $12,68 mln.
Za tydzień, równo z premierą światową, do kin w Chinach wchodzi Dumbo, a wraz z nim, m.in. animacja Happy Family, która na świecie była wyświetlana 1,5 roku temu.