W ostatni weekend nie było większych premier, dzięki czemu w wielu państwach największe zarobki odnotowały krajowe produkcje.
Poniżej filmy, które zajęły pierwsze miejsca pod względem przychodu w poszczególnych krajach:
Glass – 8
How to Train Your Dragon: The Hidden World – 7
Bohemian Rhapsody -3
Creed II – 2
Instant Family – 2
The Mule – 2
Ralph Breaks the Internet – 2
Aquaman (RPA), Asterix: The Secret of the Magic Potion (Grecja), Babushka lyogkogo povedeniya – 2 (Rosja), A Dog’s Way Home (Rumunia), Dragon Ball Super: Broly (Nowa Zelandia), Extreme Job(Korea), Ir visi ju vyrai (Litwa), Masquerade Hotel (Japonia), Mirreyes contra Godinez (Meksyk), Miszmasz, czyli kogel-mogel 3 (Polska), Once Upon a Deadpool (Chiny), The Possession of Hannah Grace (Filipiny), Serenity (Bułgaria), Taxi Blues (Serbia), Trhlina (Słowacja), The Upside (Chorwacja)
Prawdopodobnie liderem na większości rynków byłaby trzecia część „Jak wytresować smoka 3”, gdyby premiera tego filmu na różnych rynkach nie była tak mocno rozłożona w czasie. Animacja zadebiutowała już w ok. 20 krajach, a w ten weekend zagości na 14 kolejnych. Jednymi z ostatnich krajów, w których odbędzie się premiera, będą USA (22 lutego) i Chiny (1 marca).
Zdecydowanie najwięcej na jednym rynku zarobił film „Extreme Job”, którego wpływy w Korei Południowej wyniosły prawie $20 mln. W pierwszy weekend obejrzało go ponad 2,4 mln widzów, czyli prawie co dwudziesty mieszkaniec tego kraju. Gdyby zachować proporcje widzów w stosunku do liczby mieszkańców, to odpowiadałoby to w Polsce ok. 1,7 mln widzom. Wynik ten nie jednak wystarczył, żeby dostać się do czołowej dziesiątki największych otwarć wszech czasów w tym kraju (zabrakło 100 tys. widzów). Liderem premierowych weekendów w Korei jest „Along with the Gods 2” z wynikiem rzędu 3,84 mln widzów.
Brak znaczących premier sprawił, że na wielu dużych rynkach notowano bardzo słabe przychody. Dzięki temu „Miszmasz czyli Kogel-mogel 2” zanotował 8. wynik, jeśli chodzi o przychody na jednym rynku. Gorsze od niego wyniki zanotowali liderzy z tak dużych rynków jak: Rosja, Australia, a nawet Wielka Brytania. Gdyby „Kler” miał teraz otwarcie, to ze swoim wynikiem znalazłby się na miejscu drugim.
Największe przychody na jednym rynku (poza USA i Chinami)
Tytuł | Kraj | przychód w dolarach | |
---|---|---|---|
1 | Extreme Job | Korea Południowa | 19,394,183 |
2 | Masquerade Hotel | Japonia | 4,362,722 |
3 | The Mule | Francja | 4,326,409 |
4 | Creed II | Włochy | 4,211,550 |
6 | Mirreyes contra Godinez | Meksyk | 3,439,068 |
7 | Ralph Breaks the Internet | Wielka Brytania | 3,364,023 |
8 | Misz masz, czyli kogel-mogel 3 | Polska | 3,221,232 |
5 | Babushka lyogkogo povedeniya - 2 | Rosja | 3,220,825 |
9 | Glass | Wielka Brytania | 2,558,222 |
10 | 12 Suicidal Teens | Japonia | 2,442,240 |
źródło danych: Boxofficemojo.com