BO Ameryka i reszta świata
Cytat z Marek Pilarski data 24 października, 2023, 21:33Jup, widziałem, jak w ostatnich tygodniach na Box Office Pro rosły prognozy..
Jup, widziałem, jak w ostatnich tygodniach na Box Office Pro rosły prognozy..
Cytat z Szaman data 24 października, 2023, 21:35Widziałem zwiastun dwa razy w kinie i bardziej powiedziałbym, że to pozycja na maraton do Multikina. Może gry są aż tak popularne, nie wiem, nie znam się.
Widziałem zwiastun dwa razy w kinie i bardziej powiedziałbym, że to pozycja na maraton do Multikina. Może gry są aż tak popularne, nie wiem, nie znam się.
Cytat z Mierzwiak data 24 października, 2023, 21:39Zawsze wydawało mi się, że te gry są dość niszowe, ale może to po prostu premiera w weekend tuż przed Halloween, może wygląda to na tyle inaczej od reszty horrorów, że jest bardzo atrakcyjne, a pewnie jedno i drugie.
Zawsze wydawało mi się, że te gry są dość niszowe, ale może to po prostu premiera w weekend tuż przed Halloween, może wygląda to na tyle inaczej od reszty horrorów, że jest bardzo atrakcyjne, a pewnie jedno i drugie.
Cytat z Ernest Kubica data 24 października, 2023, 21:52Chyba nie są niszowe. Dzisiaj mi się to pokazało i się zastanawiałem skąd znam te postacie. Oświeciło mnie teraz, że mój syn w to grał - ale to jak miał z 12 lat i to właśnie takie dzieciaki chyba w to grały.
Chyba nie są niszowe. Dzisiaj mi się to pokazało i się zastanawiałem skąd znam te postacie. Oświeciło mnie teraz, że mój syn w to grał - ale to jak miał z 12 lat i to właśnie takie dzieciaki chyba w to grały.
Cytat z Mierzwiak data 24 października, 2023, 22:05Pierwsza część wyszła w 2014 roku, więc ówcześni gracze to dzisiaj głównie ile, dwudziesto-, trzydziesto-kilkulatkowie? OK, to faktycznie niezła grupa widzów, do tego prawie dekada od premiery gry to już chyba wystarczająco długi okres, by film otulił serca fanów ciepełkiem nostalgii.