aby założyć posty i tematy.

BO Ameryka i reszta świata

PreviousPage 53 of 90Next

Jup, widziałem, jak w ostatnich tygodniach na Box Office Pro rosły prognozy..

Widziałem zwiastun dwa razy w kinie i bardziej powiedziałbym, że to pozycja na maraton do Multikina. Może gry są aż tak popularne, nie wiem, nie znam się.

Zawsze wydawało mi się, że te gry są dość niszowe, ale może to po prostu premiera w weekend tuż przed Halloween, może wygląda to na tyle inaczej od reszty horrorów, że jest bardzo atrakcyjne, a pewnie jedno i drugie.

Chyba nie są niszowe. Dzisiaj mi się to pokazało i się zastanawiałem skąd znam te postacie. Oświeciło mnie teraz, że mój syn w to grał - ale to jak miał z 12 lat i to właśnie takie dzieciaki chyba w to grały.

Pierwsza część wyszła w 2014 roku, więc ówcześni gracze to dzisiaj głównie ile, dwudziesto-, trzydziesto-kilkulatkowie? OK, to faktycznie niezła grupa widzów, do tego prawie dekada od premiery gry to już chyba wystarczająco długi okres, by film otulił serca fanów ciepełkiem nostalgii.

Pro już daje ok. 80 mln na weekend

34 mln$ z piątku dla pluszaków

‘Five Nights At Freddy’s’ $68M Busting All Sorts Of Opening Records: Best For Halloween, Peacock Day & Date, Etc. – Box Office Update

Nawet nie wiedziałem, że w ten weekend wychodzi jakaś komedia z Johnem Ceną. Niesamowite działania promocyjne 🙂

Mierzwiak has reacted to this post.
Mierzwiak

BOpro daje Freddiemu 25 mln w weekend. Mnie się wydaje, że nie będzie 20 mln

https://twitter.com/CultureCrave/status/1720915683498922254?t=6Q28r2XVPvma4RyHCjcS_A&s=19

Cytat z Ernest Kubica data listopad 3, 2023, 20:52

BOpro daje Freddiemu 25 mln w weekend. Mnie się wydaje, że nie będzie 20 mln

zmieściłem się - 19,4 mln

Patrząc jak sztucznie zawyżony był pierwszy weekend to dziwne że nie spadł i grubo ponad 80%, ale przy takim budżecie po prostu otrą łzy dolarsami 🙂