aby założyć posty i tematy.

Filmowy Hyde Park czyli ogólnie o kinie

PreviousPage 162 of 169Next

Natrafiłem na kolejny zachwyt.

O, a tutaj ciekawa nitka

Przeglądam Twittera i reakcje na Civil War są tak entuzjastyczne, że rośnie tutaj mocny kandydat do oscarowej dziesiątki.

Widziałem na początku roku na Insidekino box office'ową prognozę na cały rok i tam Civil War był bardzo wysoko u Markusa, czyli głównego dowodzącego..  podał wtedy $220 mln, co było dla mnie zaskoczeniem, bo nie widziałem tego w zwiastunie, opiniach po nim, czy w historii A24, które jednak chyba zmienia swoją strategię i chce też produkowac większe filmy. Czyli nie tylko wysokie oceny, ale też box office?

robgordon has reacted to this post.
robgordon

Ale właśnie widzę, że na PRO pojawiła się pierwsza prognoza i dają $12-16 mln na otwarcie i $34-65 mln w sumie.

A tak chwalono film za surowość 🙂

Cytat z Szaman data marzec 15, 2024, 10:57

Przeglądam Twittera i reakcje na Civil War są tak entuzjastyczne, że rośnie tutaj mocny kandydat do oscarowej dziesiątki.

Początek na RT jednak już tak różowy nie jest. Choć zwraca uwagę wysoka średnia.

https://www.rottentomatoes.com/m/civil_war_2024

Nie chce mi się robić researchu, ale ciekawe ilu z tych zachwyconych filmem, ubolewających nad podziałem amerykańskiego społeczeństwa dziennikarzy zaraz wróci do nazywania wyborców Trumpa nazistami 😛

Szaman has reacted to this post.
Szaman

Bo wszystko się tak cyklicznie powtarza.

Spojrzałem na zdjęcia Goslinga z premiery Fall Guy i najpierw wydawało mi się, że dziwnie spuchł, ale z przodu wygląda normalnie. Może rzadko daje się fotografować z tego profilu i jest on zupełnie inny niż prawy jak u Jandy.

 

Cholera, na jednych botoks, na drugim dawny Gosling. Może jest na etapie, że mu schodzi z twarzy?

Zaczyna naprawdę ciekawić mnie co Garland chce powiedzieć tym filmem. Nie spodziewałem się tego, przyznaję, stawiałem na prostą przestrogę o teksańskich zwierzętach zjadających Amerykę, z unią Teksasu i Kalifornii jako wygodną zasłoną dymną.

Po latach udało mi się nadrobić "Sekret jej oczu". Przypadkowo się dowiedziałem, że jest dostępny na TVP VOD. Oczywiście bez opcji napisów, jedynie z lektorem. Na dodatek w niektórych scenach (kłótni, czy ożywionych dyskusji) oryginalne dialogi przeszkadzają w zrozumieniu tłumaczenia. Ech, porządny streaming człowieka odzwyczaił od fuszerki :/

Czyli można wpuszczać Majorsa na czerwony dywan i nikomu to nie przeszkadza? Warto zapamiętać gdy media będą próbowały wcisnąć czytelnikom kolejny cancel.

https://www.hollywoodreporter.com/movies/movie-news/jonathan-majors-red-carpet-return-things-didnt-see-on-tv-naacp-image-awards-1235854387/

Chcesz powiedzieć, że cancel culture to wybiórcze, pozbawione większego sensu zjawisko?

Szaman has reacted to this post.
Szaman

Oglądając "Sekret jej oczu" pomyślałem sobie, że dziś ten (taki) film nie miałby już raczej szans na Oskara. Zbyt mało zaangażowany (wątek polityczny się pojawia, ale na dalekim planie), zbyt ckliwy. Niby 15 lat, ale w kinie to cała epoka.

A Coda nie była ckliwa?

Ile kuźwa?! 😭

Szaman has reacted to this post.
Szaman
Cytat z Szaman data marzec 18, 2024, 20:32

A Coda nie była ckliwa?

Była. Ale nadrobiła to zaangażowaniem. I to z nawiązką 😉 PS. Inna sprawa, że  miałem na myśli filmy nieangielskojęzyczne. Kino z USA rządzi się na Oskarach jednak nieco innymi prawami.

Trendy się zmieniają, to oczywiste. W tym roku Oscara dla najlepszego filmu, filmu międzynarodowego, animacji i dokumentu dostały filmy w ten czy inny sposób poruszające temat wojny. Hmm, ciekawe czemu 🙂

PreviousPage 162 of 169Next