Mimo że No Time To Die i Venom: Let There Be Carnage odnotowały wyższe przychody na całym świecie niż The Battle At Lake Changjin, to jednak chiński megahit po raz trzeci znalazł się na szczycie weekendowego rankingu na rynku zewnętrznym.

Nowy Bond zarobił tym razem poza Ameryką $54 mln, co daje mu dopiero trzecie miejsce w weekendowym zestawieniu. Wraz z przychodami z amerykańskich kin ($24,3 mln) oznacza to $78,3 mln. Zaledwie o $0,5 mln więcej zarobił drugi Venom. Film z Tomem Hardym wygenerował na rynku zewnętrznym $62,3 mln oraz $16,5 mln w Ameryce, co daje w sumie $78,8 mln na całym świecie.

Poza Ameryką rządzi jednak nadal The Battle At Lake Changjin, który jest wyświetlany tylko w Chinach. Podczas trzeciego weekendu na jego konto wpłynęło $72,1 mln (-34%), co daje mu w sumie $764,4 mln. Obecnie szacuje się, że film ten może zakończyć swój bieg w chińskich kinach z przychodami rzędu $843 mln. Będzie to lepszy wynik od tego, który na początku roku odnotowała komedia Hi, Mom będąca obecnie najbardziej dochodową tegoroczną premierą na całym świecie.

Venom: Let There Be Carnage było najbardziej dochodowym hollywoodzkim filmem minionego weekendu na rynku zewnętrznym. Tym razem trafił on na wiele nowych rynków. W sumie w 44 krajach zarobił on $62,3 mln. $25,3 mln pochodzi z Europy. Drugi Venom trafił do kin w Wielkiej Brytanii ($8,3 mln / 7% lepiej niż pierwsza część i drugie najlepsze otwarcie od początku pandemii), a także w Hiszpanii ($3,9 mln) i we Włoszech ($3,7 mln), gdzie zaliczył najlepsze otwarcia od początku pandemii. Przychody z ukraińskich kin wynoszą $2,7 mln (trzecie najlepsze otwarcie w historii), a z polskich – $1,3 mln (szacujemy otwarcie na poziomie 225-245 tys. widzów).

W Azji film ten wystartował na sześciu rynkach, które wygenerowały w sumie $17,8 mln. Najlepsze otwarcie odnotowano w Korei ($9,5 mln / drugie najlepsze od początku pandemii dla hollywoodzkiego filmu), później na Tajwanie ($2,8 mln), Hong Kongu ($2,3 mln) oraz w Indiach ($2,1 mln). Na Bliskim Wschodzie przychody wyniosły w sumie $6,9 mln. $2,1 mln pochodzi z kin w Arabii Saudyjskiej, gdzie Venom 2 zaliczył najlepsze otwarcie w historii Sony..

Tymczasem w Rosji po trzech weekendach na koncie drugiego Venoma znajduje się $28,2 mln (najlepszy rezultat dla hollywoodzkiej produkcji od początku pandemii), a po drugim weekendzie w Meksyku oraz Brazylii przychody wynoszą kolejno $16,8 mln i $7,2 mln. Film ten zarobił do tej pory poza Ameryką $115,6 mln, a globalnie $283,7 mln. Przed nim jeszcze premiera na kilku dużych rynkach, m.in. w Chinach (póki co brak daty premiery), gdzie pierwsza część zarobiła fantastyczne $269,2 mln.

Na chińską premierę czeka także No Time To Die (29 października). Najnowszy Bond zarobił tym razem $54 mln poza Ameryką, co daje mu w sumie $348,3 mln, a na całym świecie $447,5 mln (w tym $31,6 mln z IMAX). W tej chwili brakuje mu ok. $20 mln do wyprzedzenia Godzilla vs. Kong i wskoczenia na drugie miejsce globalnej listy najbardziej dochodowych hollywoodzkich produkcji tego roku. Bond nadal najlepiej spisuje się w Europie Zachodniej. Tym razem $11,2 mln pochodzi z UK, $9,3 mln z Niemiec, a $5,6 mln z Francji. Do tej pory najwyższe przychody odnotowano w UK ($93 mln / trzeci najlepszy rezultat w historii studia Universal), Niemczech ($46,3 mln), Francji ($17,3 mln), Japonii ($16,3 mln) oraz Holandii ($12,1 mln).

Z innych newsów:

  • Dzięki mocnemu otwarciu w Rosji ($3,85 mln) oraz niezłemu we Francji ($1,1 mln) The Addams Family 2 zarobiło podczas minionego weekendu $9,7 mln, co daje w sumie $16,3 mln po dwóch weekendach na 21 rynkach. Prawie jedna trzecia tej kwoty – $5,25 mln – pochodzi z UK.
  • Na tydzień przed drugą falą dużych premier (USA,  UK, Chiny, Korea, Brazylia, Meksyk, Polska) Dune zarobiło $8,5 mln na 36 rynkach (w tym $1,8 mln z otwarcia w Japonii) . W sumie film ten zarobił do tej pory na całym świecie $129,3 mln.  Najwyższe przychody odnotowano we Francji ($26,2 mln), w Rosji ($20,2 mln), Niemczech ($17,5 mln), Hiszpanii ($8,6 mln) oraz Włoszech ($8 mln),
  • Halloween Kills wystartowało na 20 rynkach, gdzie przychody wyniosły $5,5 mln. Prawie 2/3 tej kwoty pochodzi z dwóch rynków: UK ($2,3 mln) oraz Meksyku ($1,3 mln).
  • Bardzo słabo – podobnie jak w Ameryce – zaprezentował się najnowszy film Ridleya Scotta. The Last Duel zarobiło $4,2 mln na 37 rynkach. Najwyższe przychody – $900 tys. – odnotowano we Francji. Globalnie film ten zarobił podczas minionego weekendu zaledwie $9 mln.

Źródła: Deadline Hollywood, InsideKino

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.