Wyniki dwóch czołowych filmów zmieniły się nieznacznie w porównaniu do poprzedniego tygodnia. Niewielki spadek dał Krainie lodu 2 drugi wynik w historii osiągnięty podczas trzeciego weekendu wyświetlania.

Wiadomo było jeszcze przed weekendem, że z powodu Mikołajek wypadających w piątek Kraina lodu 2 uzyska podobny wynik jak tydzień temu, ponieważ szkoły zarezerwowały na ten film bardzo dużą liczbę seansów grupowych. Część naszych czytelników twierdziła nawet, że zostanie pobity rekord Kleru dla trzeciego weekendu. My prognozowaliśmy jednak niewielki spadek i drugie lub trzecie miejsce. Spadek okazał się mniejszy, niż się tego spodziewaliśmy, co dało filmowi drugie miejsce z 60-tysięczną stratą do Kleru.

Najlepsze wyniki dla trzeciego weekendu:

1. Kler – 448 899
2. Kraina lodu 2 – 387 917
3. Pasja – 358 615
4. Lejdis – 274 252
5. Listy do M. 2 –  266 681

Po trzech weekendach Kraina lodu 2 ma aż o 95 tys. widzów więcej niż Król Lew w tym samym czasie od premiery. Ogólny wynik Krainy lodu 2 daje jej w tym momencie szóste miejsce wśród najpopularniejszych filmów 2019 r.

Drugi najchętniej oglądany podczas minionego weekendu film – Jak poślubić milionera – stracił tylko 10% widzów i ma już na swoim koncie ponad pół miliona sprzedanych biletów.

Z nowości najlepiej wypadła animacja Śnieżna paczka. Udało jej się  przekroczyć w weekend granicę ponad 100 tys. widzów. Razem z seansami przedpremierowymi ma ich już 125 tys. Dwie pozostałe nowości, którym udało się dostać do pierwszej dziesiątki, to również propozycje dla młodszych widzów: Młody renifer Alex i Ratujmy Florę. Wszystkie trzy filmy powinny zgromadzić wielu widzów w tym tygodniu w dni powszednie, ponieważ będą miały nadal dość dużo seansów dla szkół.

Świetnie radzi sobie kryminał Na noże. W prognozie pisaliśmy, że dobre recenzje przyczynią się zapewne do niewielkiego spadku. Tymczasem okazało się, że widzów było prawie tyle samo co w ubiegłym tygodniu. Z kolei dwie polskie produkcje – Proceder i 1800 gramów – zanotowały duże spadki. Ciągle lepsze wyniki (nawet w tygodniu) notuje ten pierwszy, chociaż wydawało się, że w kolejnych tygodnia większą widownię może mieć 1800 gramów, który skierowany jest raczej do widowni dającej sobie czas na seans.

Zgodnie z naszymi przewidywaniami podczas minionego weekendu wzrosła liczba widzów Czarownicy 2. Do miliona brakuje już tylko 12 tys. widzów i w przyszły weekend granica to powinna zostać przekroczona. Będzie to jako dwunasta lub trzynasta (jeśli udało się to Toy Story 4) premiera w tym roku, która tego dokona. Klasyfikację najpopularniejszych na ten moment filmów 2019 r. możecie zobaczyć tutaj.

Na dziesiątym miejscu niespodzianka – film familijny Jak zostać świętym Mikołajem, który miał premierę trzy tygodnie temu, po raz pierwszy znalazł się w TOP 10. Udało się to mimo zaledwie 21 kopii. Taki rezultat oznacza niemalże 900 widzów na kopię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.