Tym razem, w przeciwieństwie do poprzedniego weekendu, nowości osiągnęły rewelacyjne wyniki.

Okazuje się, że polski film nie musi być komedią romantyczną, żeby poszło na niego wielu widzów. „Underdog” pierwszy polski film o zawodnikach MMA, obejrzało w weekend 285 tys. widzów czyli więcej niż wszystkie nowości sprzed tygodnia.  Film pobił tym samym rekordowe otwarcie dla dystrybutora Next Film, które do tej pory należało do produkcji „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” i wynosiło 267 tys. To również wynik lepszy niż rok temu w styczniu uzyskały polskie komedie romantyczne „Narzeczony na niby” (251 tys.) i „Podatek od miłości”(210 tys.).

Animację „Ralph Demolka w Internecie” obejrzało 179 tys. widzów, czyli trzy razy więcej od części pierwszej debiutującej w styczniu 2013 roku (61 tys.). Nie będzie więc najmniejszego problemu z poprawieniem jej końcowego wyniku: 430 tys.

W środę pojawi się szczegółowe podsumowanie box office.

One Comment on “Rewelacyjne otwarcia „Underdoga” i „Ralpha Demolki””

  1. „Okazuje się, że polski film nie musi być komedią romantyczną żeby poszło na niego wielu widzów”

    No oczywiście że nie – Botox, Kobiety Mafii, Pitbull, Kler, Zimna Wojna. Film powinien czymś zaciekawić widza to na niego pójdzie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.