Mimo zwycięstwa w amerykańskim box office, na rynku zewnętrznym Mortal Kombat musiał uznać podczas tego weekendu wyższość aż dwóch innych filmów.
Oparta na serii popularnych gier produkcja Warner Bros. zarobiła $6,3 mln, z czego $3,5 mln pochodzi z otwarcia w Australii, która była jedynym dużym rynkiem, na którym odbyła się w tym tygodniu premiera. W związku z tym, że poza Ameryką film ten jest już wyświetlany od dwóch tygodni, na jego koncie znajduje się $27,6 mln. Na premierę czeka jeszcze kilka dużych rynków (UK, Brazylia, Japonia), ale nie ma wśród nich Chin. Już teraz widać, że nie uda się powtórzyć sukcesu Godzilla vs. Kong, który podczas minionego weekendu zarobił $5,7 mln, a w sumie posiada na swoim koncie $320 mln. Wraz z przychodami z Ameryki daje to $460,6 mln.
Na dwóch pierwszych miejscach w zestawieniu weekendowym znajduje się japońskie produkcji, mimo że podczas weekendu ogłoszono zamknięcie kin na dwa tygodnie (25.04.-11.05.) w czterech dużych prefekturach (Tokio, Osaka, Hyogo, Kioto), w których kina generują zazwyczaj ok. 80-90% wszystkich przychodów w Japonii. Numerem jeden pozostał zwycięzca poprzedniego weekendu, Detective Conan: The Scarlet Bullet z przychodami rzędu $12,3 mln ($63,7 mln w sumie). Na miejscu drugim znalazła się nowość, Rurouni Kenshin ($6,6 mln). Do pierwszej dziesiątki wrócił także Demon Slayer: Mugen Train, który wystartował na kilku rynkach południowoamerykańskich i zarobił podczas tego weekendu w sumie $3,5 mln. Na jego koncie znajduje się teraz $437,5 mln, co po dodaniu $19,5 mln ze świetnego otwarcia w Ameryce daje w sumie $456 mln. Do wyprzedzenia The Eight Hundred, czyli najbardziej dochodowego filmu 2020 roku na całym świecie, brakuje już tylko ok $5 mln.
W pierwszej dziesiątce znalazło się jeszcze miejsce dla Wrath of Man, którego reżyserem jest Guy Ritchie. Film ten wystartował póki co tylko w Rosji, gdzie zarobił mocne $3,9 mln. Na miejscu szóstym znalazła się druga część The Lord of the Rings, która ponownie pojawiła się w chińskich kinach i zarobiła $4 mln. Dokładnie tyle samo przed tygodniem wygenerowała część pierwsza, która tym razem zamyka TOP10 z przychodami rzędu $1,3 mln.