Godzilla vs. Kong posiada na swoim koncie już prawie $400 mln. W ostatnich dniach filmowi Warner Bros. udało się pokonać Tenet pod względem przychodów na rynku zewnętrznym oraz na całym świecie. Weekend należał jednak do 24. części serii japońskich filmów anime o przygodach detektywa Conana.

Detective Conan: The Scarlet Bullet wystartował w Japonii, Chinach oraz kilku innych mniejszych rynkach i zarobił w sumie ok. $35-38 mln. Dokładny wynik nie jest jeszcze znany, jako że rezultat z otwarcia w japońskich kinach  nie został jeszcze podany. Szacunki wskazują jednak na to, że na rodzimym rynku przychody wyniosły ok. $19,5 mln, co oznaczałoby czwarty najlepsze trzydniowe otwarcie w historii (trzecie pod względem liczby widzów – ok. 1,5 mln). Tymczasem w Chinach w ciągu pierwszych dwóch dni (premiera w sobotę) zarobki mogły wynieść ok. $16,8 mln, choć inne źródło podaje nawet $18 mln. Pierwotnie premiera tej produkcji była planowa na kwiecień 2020 roku, jednak ze względu na pandemię została przeniesiona na ten rok. Jej poprzednik zarobił w 2019 roku $90 mln w samej Japonii.

UPDATE: Detective Conan: The Scarlet Bullet zarobił aż $40,1 mln, z czego nieco ponad połowa – $20,4 mln – pochodzi z japońskich kin. To najlepsze otwarcie kwietnia w historii tamtejszych kin.

Tymczasem Godzilla vs. Kong zarobił podczas tego weekendu $12,2 mln (-49%) na 41 rynkach, co zwiększyło stan jego konta poza Ameryką do $309,7 mln. Wraz z przychodami z Ameryki zarobki produkcji Warner Bros. i Legendary wynoszą $390,2 mln. To oznacza, że zarówno na rynku zewnętrznym, jak i na całym świecie  film ten wyprzedził „kolegę” z tego samego studia, Tenet, i stał się najbardziej dochodową hollywoodzką premierą od początku pandemii. W Chinach przychody wynoszą obecnie $177,1 mln, co jest najlepszym wynikiem pośród filmów z „potwornej” serii.

Na tydzień przed premierą w Ameryce Mortal Kombat zarobił kolejne $5,7 mln na 28 rynkach. W związku z tym, że tydzień temu był już wyświetlany w 17 krajach, na jego koncie znajduje się w sumie $19,2 mln. Najwyższe przychody odnotowano po raz kolejny w Rosji – $1,9 mln (razem $9,6 mln). Podczas tego weekendu ekranizacja gry pojawiła się w kinach, m.in. w Meksyku ($725 tys. i drugie miejsce), Indonezji ($666 tys., miejsce pierwsze) i Hiszpanii ($578 tys., pierwsze miejsce). Za tydzień premiera w Australii, gdzie od czterech weekendów rządzi Peter Rabbit 2: The Runaway. Tym razem przychody wyniosły $2,2 mln (-12%), a w sumie już $13,5 mln. Wraz z przychodami z Nowej Zelandii, jedynym innym krajem, gdzie film Sony jest obecnie wyświetlany, ogólne zarobki na rynku zewnętrznym wynoszą $14,7 mln.

Źródło: Deadline Hollywood

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.