Super Bowl to największe doroczne sportowe święto w Ameryce, które przed telewizorami gromadzi ponad 100 mln osób. To jednak także małe święto kina, jako że hollywoodzkie studia przygotowują na tę okazję najnowsze klipy i zwiastuny reklamujące ich nadchodzące premiery. Są one skłonne wydać w tym celu $5 mln za 30 sekund czasu antenowego w przerwach reklamowych. W tym roku nie będzie inaczej.
Nie powinno nikogo zdziwić, że najmocniej swoje filmy będzie promował Disney. Choć nie jest to oficjalnie potwierdzone, to należy zakładać, że zobaczyć będzie można nowe materiały promujące takie nadchodzące przeboje jak „Avengers: Endgame” (najprawdopodobniej spot) czy „Aladdin” (przypuszczalnie spot w telewizji oraz zwiastun w sieci, tak jak w zeszłym roku w przypadku „Solo: A Star Wars Story”), a także najbliższe premiery: „Captain Marvel” oraz „Dumbo”. Istnieje także spore prawdopodobieństwo, że pokazany zostanie również nowy materiał z „Toy Story 4”, zwiastun którego jest spodziewany w najbliższym czasie poza tym w związku z premierą kinową „The LEGO Movie: The Second Part”, która odbędzie się za tydzień w piątek.
Choć początkowo spodziewano się pierwszego clipu/zwiastuna do „Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw” właśnie podczas Super Bowl, to wczoraj zostało potwierdzone, że pierwszy zwiastun spin-offa serii Fast & Furious trafi do sieci już w piątek, 1 lutego. W nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu w przerwie reklamowej finałowego meczu o mistrzostwo ligi NFL pokazany będzie natomiast najprawdopodobniej kilkudziesięciosekundowy fragment zwiastuna. Jeżeli chodzi o inne filmy studia Universal, to na stronie Trailer Track jest mowa o możliwych klipach reklamujących filmy grozy: „Us” i „Happy Death Day 2U”.
Nie należy się natomiast spodziewać żadnych nowych materiałów z nadchodzących produkcji Warner Bros. („Shazam!”, „Detective Pikachu” czy „Godzilla: King of the Monsters”), ani Sony („Men In Black International”). To pierwsze studio nie ma w zwyczaju przygotowywania klipów i zwiastunów na Super Bowl. Nie należy także oczekiwać pierwszych fragmentów „Star Wars: Episode IX”, które zostaną zapewne pokazane dopiero podczas Star Wars Celebration za nieco ponad dwa miesiące.