aby założyć posty i tematy.

Opinie o serialach

PreviousPage 23 of 166Next

https://www.theilluminerdi.com/2021/02/10/the-last-of-us-mahershala-ali/?fbclid=IwAR1wzFjzhZDc5_fF-WsqgtPxrj87Prd4ssMRFok8h6sYnK29_G4ACmBB12o

Mahershala Ali dostał oferte zagrania Joela w "The Last of Us". Źródło jeśli chodzi o castingi prawdopodobnie obecnie najlepsze (poza głównymi portalami)

Bardzo fajnie, ale już mi nie dobrze na myśl, że zaczyna sie kolejna jazda.

Ej ale on tam w ogóle pasuje? Czy to tak dla kontrowersji? Bo patrzę na postać i widzę Dennisa Quaida, ale nie wiem, nie znam się, nie siedzę w tym.

Idealnie.

Ale do Joela idealnie pasują Ali, Denzel, Viggo Mortensen, Casey Affleck, Jackman, Ben Affleck i jakoś tak na oko 90% pierwszej ligi hollywoodzkiej. Ale Ali nawet ze swoimi typowymi manierami się naprawdę dobrze w postać komponuje.

Przekonałeś mnie 🙂

Edit: No rozwinął wypowiedź i popsuł mi żart 🙂

Joel to w gruncie rzeczy gbur, milczek i średnio przyjemny gośc. Musi budzić respekt i lekki postrach samą prezencją, być przekonywujący w scenach w których torturuje ludzi młotkiem. Jednocześnie jednak to postać która ma sporo uczuć i ciepłych emocji skrytych bardzo głęboko wewnątrz siebie przez wiekszość czasu, ma wiele momentów gdzie relacje z innymi buduje głównie poprzez małe gesty a jego relacja z Ellie to bardzo powolne i stopniowe docieranie się, sporo kąsliwych sprzeczek, ale też wielkich emocjonalnie momentów. Nie wiem, ja Aliego totalnie widze jako takiego bohatera

Czyli Logan naprawdę był ekranizacją 🙂

Logan, Droga z Viggo czy Light of My Life Afflecka, połączyć wymieszać i wychodzi TLoU

Szaman has reacted to this post.
Szaman

O, i to jest trop castingowy który bardzo mi się podoba.