Wiele wskazuje na to, że „How to Train Your Dragon 3: The Hidden World” sprzeda się podczas premierowego weekendu nieco lepiej, niż podawano w prognozach.

Już podczas czwartkowych pokazów przedpremierowych forma zaprezentowana przez trzecią część przygód Czkawki i Szczerbatka robiła wrażenie. Animacja zarobiła $3 mln, co oznacza dwukrotnie lepszy wynik niż w przypadku „The LEGO Movie 2: The Second Part” sprzed dwóch tygodni. To także lepszy rezultat w porównaniu do tych, które odnotowały „The LEGO Batman Movie” ($2,2 mln), „How to Train Your Dragon 2” ($2 mln), czy „Zootopia” ($1,7 mln). Do wyniku z pokazów czwartkowych nie są wliczone $2,5 mln, które trzecia część How to Train Your Dragon zarobiła w sobotę 2 lutego podczas specjalnych pokazów zorganizowanych przez Universal i Fandango.

Tymczasem pojawiły się także wczesne szacunki dotyczące zarobków z piątku. Te wskazują na $15  mln, co według Deadline mogłoby się przełożyć nawet na $52-54 mln podczas premierowego weekendu. W prognozach spodziewano się natomiast rezultatu otwarcia na poziomie $45 mln. Według tych samych szacunków starsze tytuł miałyby zaliczyć wysokie spadki wpływów. „Alita: Battle Angel” mogłaby zarobić podczas drugiego weekendu wyświetlania już tylko $11,6 mln (spadek rzędu 59%, w sumie dom tej pory ok. $60 mln), „The LEGO Movie 2” zająłby trzecie miejsce z $10,6 mln (-49%, razem ok. $84 mln), a „Isn’t It Romantic” zamknęłoby pierwszą piątkę z przychodami rzędu $7 mln (-51%, w sumie ok. $33 mln). Natomiast komediodramat „Fighting with My Family”, który od tego weekendu jest wyświetlany w ponad 2700 kinach w całej Ameryce miałaby zarobić ok. $8 mln po $2,6 mln z piątku.

Więcej informacji pojawi się jutro wieczorem w podsumowaniu weekendu w amerykańskich kinach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.